Մարքեթինգային վերահսկողության էությունը և ուղղությունները

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4576

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Վերահսկողության՝ որպես կառավարման գործառույթի էությունը
2. Մարքեթինգային վերահսկողության էությունը և ուղղությունները
Եզրակացություն
Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Մարքեթինգի հիմունքներ: Ուսումնական ձեռնարկ/ Ա.Ե. Զաքարյան, Շ. Ս. Սահակյան, Ա. Վ. Գրիգորյան, Ն. Ժ.Ղուկասյան, Լ. Շ. Սահակյան;/ Խմբ.՝ Ա. Ե. Զաքարյան.- Եր.: Տնտեսագետ, 2013թ.
2. Յու. Սուվարյան, Մենեջմենթի հիմունքներ ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009թ.
3. Грант Р.М., Современный стратегический анализ, 5-е изд., изд. Питер, СПб., 2008,
4. Дайле А. Практика контроллинга. М., Финансы и статистика, 2001,
5. Кревенс Д. Стратегический Маркетинг, изд. Вильямс, Москва 2008,
6. Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В., Сондерс Дж.,
7. Котлер Ф., Маркетинг менеджмент,
8. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. М., Дело, 1992,,
9. Прокушев Е.Ф. Менеджмент первичного уровня. М., Дашков и К, 1999,
10. Fayol H. General and Industrial Management. Trans. J. Coubrough (Geneva: International Management Institute, 1930),

Պատվիրել/