Նախադպրոցականի սոցիալ-անձնային զարգացման ժամանակակից հայեցակարգերի համեմատական վերլուծությունը

Գին՝ 2400դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Նախադպրոցական կրթության արդի հիմնախնդիրները
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4582

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Նախադպրոցականի սոցիալ-անձնային զարգացման հայեցակարգն ըստ մուդրիկի
2. Նախադպրոցականի սոցիալ-անձնային զարգացման հայեցակարգն ըստ ի. Ս. Կոնի
Համեմատական վերլուծություն
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Кон И. С., Психология ранней юности , М. Просвещение , 1989.
2. Кон И.С., Социологическая психология. М.: Московский психолого-социальный институт; Воронеж: Издательство НПО “МОДЭК”, 1999.
3. Кулагина И. Ю., Возрастная психология (Развитие ребенка от рождения до 17 лет). М.: Изд.-во УРАО, 1997.
4. Мудрик А.В., Социальная педагогика, под ред. В.А. Сластенина. — М.: Академия, 2002.

Պատվիրել/