Շուկայագիտական հետազոտությունների ձևերը և դրանց առանձնահատկությունները

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Շուկայագիտական հետազոտություններ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4587

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Շուկայագիտական հետազոտության էությունը
2. Շուկայագիտական հետազոտության ձևերը
3. Շուկայագիտական հետազոտությունների գործընթացը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Արշակյան Ք., Մարքեթինգ և կառավարում, Երևան 2014:
2. Սահակյան Մ.Հ., Մարքեթինգային հետազոտությունների կազմակերպումը, Երևան 2009:
3. Котлер Ф., Основы маркетинга. СПб, Литера пл þс, 1994:
4. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 3-е издание.: Пер. с англ. — М., Малхорта, Нэреш К.
5. Методы маркетинговых исследований, https://blog.iteam.ru/metody-marketingovyh-issledovanij/, 28.12.2020

Պատվիրել/