Հատված
Ընկերության ռազմավարության կառուցումը մեծապես կախված է կոնկրետ իրավիճակից, որում այն գտնվում է: Այդ պատճառով էլ ռազմավարության մշակումը հիմնվում է շուկայական իրավիճակի խորը վերլուծության վրա, ինչի շնորհիվ բացահայտվում են ընկերության շուկայական հնարավորությունները: Ընկերության փաստացի դրությունը ապրանքների և ծառայությունների շուկայում կոնկրետ ժամանակահատվածում գնահատելու համար իրականացվում է իրավիճակային վերլուծություն: Վերլուծության օբյեկտներ են ընկերության ներքին և արտաքին միջավայրերը, որտեղ առանձնացվում են հիմնական գործոնները և վերլուծվում է դրանց ազդեցությունը ընկերության գործունեության հիմնական տեխնիկատնտեսական և ֆինանսական ցուցանիշների վրա:
Գրականության ցանկ
1. Յու. Մ. Սուվարյան, Ն. Հ. Շահնազարյան «Ռազմավարական կառավարում» «ՀՀ ԳԱԱ Գիտություն» հրատարակչություն, Երևան, 2015, էջ 86
2. http://mts. am/company/mission-and-objectives
3. https://beeline. am/am/nav/aboutUs