Հատված
Նախադպրոցական կրթության համակարգում վերջին տարիներին նկատվել են էական փոփոխություններ, որոնք ազդում են ժամանակակից ուսուցիչների և մանկապարտեզի մասնագետների աշխատանքի բնույթի վրա, անհրաժեշտ է բարձրակարգ մասնագետների, որոնք իրավասու են մանկության հոգեբանական և մանկավարժական խնդիրների լուծման: Ժամանակակից նախադպրոցական հաստատությունը նոր տիպի եզակի կրթական կազմակերպություն է: Փոխվում են սոցիալական միջավայրի պայմանները, աճում են նախադպրոցական մանկավարժի մասնագիտական գործունեության պահանջները, առաջանում են նոր մանկավարժական խնդիրներ՝ կապված բովանդակության թարմացման, ուսումնական գործընթացի կառուցման սկզբունքների, աշխատանքի մեթոդների և ձևերի փոփոխականության հետ: Այս ամենը փոխում է նախադպրոցական ուսումնական հաստատությունների մասնագետների աշխատանքի բնույթը, բերում է նանկավարժի մասնագիտության դիրքերի վերանայման, այն է`տիրապետել ժամանակակից հոգեբանական և մանկավարժական տեխնոլոգիաներին և նորարարական գաղափարներ ներդնել նախադպրոցական կրթության պրակտիկայում: Անհրաժեշտ է վերապատրաստել ուսուցիչներ, որոնք կարող են հարմարվել արագ փոփոխվող աշխարհին՝ նախադպրոցական կրթության որակը բարելավելու համար: Հաջողությունը որոշվում է նրանով, թե մանկավարժն ինքը որքանով է պատրաստ փոփոխությունների, ինչը նշանակալի ազդեցություն ունի նրա մանկավարժական գործունեության բովանդակության վրա: Այսօր ակնհայտ է դառնում, որ կրթության նպատակների իրագործումը մեծապես կախված է մանկավարժական անձնական ներուժից, ինքնագիտակցությունից և մանկավարժական գործունեության ստեղծագործական մոտեցումից, ինչը հնարավորություն է տալիս իրականացնել երեխաների հետ իրական երկխոսական զարգացման ուսուցում: Այսպիսով, նախադպրոցական տարիքի երեխաների ուսուցչի մասնագիտությունը գնալով բարդանում է`բնութագրվում է բարձր շարժունակությամբ, որը սկսվում է մանկավարժական կրթություն ստանալուց և շարունակվում է մանկավարժական ողջ կարիերայի ընթացքում: Համալսարանական վերապատրաստման համատեքստում նախադպրոցական կրթության որակի բարելավման անհրաժեշտությունը որոշվում է ժամանակակից երեխայի բնութագրերով և երեխայի և մեծահասակի հարաբերությունների փոխվող դիրքով: Ժամանակակից երեխայի ոչ ստանդարտ մտածողությունը, նրա երևակայության լայնությունը, հիշողության արտասովոր զարգացումը, տեղեկատվական տեխնոլոգիաներին տիրապետելը զգալիորեն փոխում են ավանդական դիրքը հարաբերությունների մասին. չափահասը՝ մանկավարժը, երեխայի համար գիտելիքների հաղորդիչն է՝ ավելի հստակ հաստատված դիրքում:
Գրականության ցանկ
1. Մարության Ս. Ա., Դալլաքյան Ա. Մ., Նախադպրոցական մանկավարժություն Երևան, 2008:
2. Նախադպրոցական կրթական համալիր ծրագիր, Երևան, 1999:
3. Նախադպրոցական կրթության պետական կրթական չափորոշիչները հաստատելու մասին, http://www.irtek.am/views/act.aspx?aid=60048:
4. Սիմոնյան Ա., Նախադպրոցականի ստեղծագործական գործունեությունը, 2010, N2:
5. Սուխոմլինսկի Վ. Ա., Ինչպե՞ս դաստիարակել իսկական մարդ, Երևան, 1980:
6. Анискевич С.В., О профподготовке педагогов в контексте модернизации специального образования // Дошкольное воспитание, 2005, № 10.
7. …