Ազգային երգ-պար առարկայի դերը սովորողների ռազմահայրենասիրական դաստիրարակության գործում

Գին՝ 20500դրամ
Էջերի քանակ՝ 41էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 4778

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Ազգային երգ ու պար առարկայի դերը սովորողների ռազմահայրենասիրական դաստիարակության գործում
1.1 Ռազմահայրենասիրական դաստիարակության դերը ժամանակակից դպրոցում
1.2 Հայոց երգն ու պարը՝ որպես ազգային ժառանգություն
1.3 Ազգային երգ ու պար առարկան՝ որպես ռազմահայրենասիրական դաստիարակության ուղի
Գրականության ցանկ

Հատված

Ռազմահայրենասիրական դաստիարակության իրականացումը կարևոր նշանակություն ու դերակատարում ունի հատկապես «ազգային երգ ու պար» առարկայի դասընթացում: Նշված գործընթացի արդյունավետությունը պայմանավորված է ինչպես աշակերտի ունեցած գիտելիքների պաշարով, այնպես էլ ուսուցչի գործոնով, նրա օգնությամբ: Ազգային երգ ու պարի ուսումնասիրումը հայրենագիտական թեմաների ուսուցման ժամանակ ոչ միայն համալրում է աշակերտների գիտելիքները, զարգացնում է նրանց մտածողությունը, այլև ներարկում է նրանց մեջ սեր հայրենիքի պատմության ու մշակույթի նկատմամբ, բարձրացնում է ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը: Ազգային երգ ու պարի ուսումնասիրման գործընթացը ուսուցիչը կազմակերպում է որպես դասարանական ու արտադասարանական աշխատանք՝ զուգակցելով ուսուցանվող թեմային: Արտադասարանական աշխատանքի բազմապիսի ձևերի (խմբակներ, էքսկուրսիաներ, գեղարվեստական երեկոներ, դասեր բնության գրկում և այլն) կիրառումը հնարավորություն է տալիս ուսուցչուհուն ապահովելու դաստիարակության ու ուսուցման փոխներգործությունը, որի շնորհիվ տեղի է ունենում անձնավորության այնքան կարևոր գծի զարգացումը, ինչպիսին ճանաչողական հետաքրքրությունն է: Դա լավագույնս իրագործվում է՝ աշակերտներին հայ երգ ու պարի մասին տեղեկատվություն տալով: Այսպես, օրինակ, տարիների ընթացքում ուսուցչուհին նպատակասլաց կերպով աշակերտների մեջ զարգացնում է մեծ հետաքրքրություն երգ ու պարի նկատմամբ: Սկզբնական շրջանում ուսուցչուհին, ելնելով թեմայի անհրաժեշտությունից, նրա առանձնահատկություններից և պահանջներից, մշակում է աշխատանքային պլան: Չմոռանալով ինքնակրթության կարևորությունը`պլանում տեղ է հատկացնում աշակերտների ինքնուրույն աշխատանքների կատարմանը: Հայկական երգերի ու պարերի մասին նյութերի հավաքագրումը դպրոցականի իմացական գործունեության մղելու և նրանց ինքնուրույն ստեղծագործական գործունեությունը կազմակերպելու կարևոր քայլ է: Սովորողների ճանաչողական ունակությունները պետք է զարգանան այնպես, որ նրանք ոչ միայն կարողանան ճանաչել մեր երգերն ու պարերը, այլև որոշակի նորություն մտցնեն դրանց մասին իրենց ըմբռնումների, իմացածի մեջ: Ստեղծագործական աշխատանքը սովորողից պահանջում է խոր ու կայուն գիտելիքներ, հոգևոր ուժերի լարում, ստացած գիտելիքները կյանքում կիրառելու ունակություններ, ակտիվ ուշադրություն և դժվարությունները հաղթահարելու մեծ կամք: Այսպիսով` հայ երգի ու պարի ուսումնասիրման կարևոր քայլը դրանց դրանց հաղորդակից լինելն է, ինչը ներգործում և երեխաների ռազմահայրենասիրական դաստիարակության և ապրումների վրա՝ նպաստելով նաև սովորողների ինքնուրույն մտավոր գործունեության զարգացմանը, հետաքրքրությունների ձևավորմանը:

Գրականության ցանկ

1. Այվազյան Ա., Հիմնատարրեր Հայաստանի անվտանգության հայեցակարգի, Մաս Ա, Երևան, 2004, էջ 247:
2. Աշուղական երգ, https://akunq.net/am/?p=3685:
3. Ավագյան Ն., Հայկական ավանդական տարազը, Երևան, 1983:
4. Գասպարյան Վ., Հայկական ավանդական տարազի կիրառումը պարարվեստում, http://shirak.asj-oa.am/472/1/97-103.pdf:
5. Երկխոսություններ դաստիարակության մասին: Գիրք ծնողների համար //Վ. Ն. Ստոլետովի խմբագրությամբ, Երևան, 1990:
6. Հայաստանի Հանրապետության Պաշտպանության նախարարության Հան րային իրազեկման հայեցակարգ, Գլուխ 2, կետ 4։ www.mil.am.
7. …

Պատվիրել/