Իրավական դաստիարականության հիմնախնդիրները ՀՀ-ում

Գին՝ 36500դրամ
Էջերի քանակ՝ 73էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 4783

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Իրավական դաստիարակությունը որպես ժողովրդավարական հասարակական զարգացման հիմք
1.1 Իրավական դաստիրակության հասկացությունն ու կազմակերպման հիմքերը
1.2 Իրավական դաստիարակության դերը իրավագիտակցության ձևավորման գործում
1.3 Իրավաչափ վարքագիծ
Գլուխ 2. Իրավական դաստիարակության կազմակերպումը
2.1 Իրավական դաստիարակության համակարգը
2.2 Իրավական դաստիարակության մանկավարժական պայմանները ՀՀ-ում
Գլուխ 3. Իրավագիտակցությունը որպես որպես իրավական դաստիարակության արդյունք
3.1 Անհատական իրավագիտակցության հասկացությունը, սուբյեկտների առանձնահատկությունները
3.2 Իրավական երևույթների նկատմամբ անհատի հոգեբանությունը
Եզրակացություն
Օգտագործված աղբյուրների և գրականության ցանկ

Հատված

Անհատական իրավագիտակցությունը ձևավորվում է հասարակության յուրաքանչյուր անդամի մոտ, որը այս կամ այն կերպ ներառնված է հասարակական հարաբերություններում, ընդգրկված է տարբեր շարժումների, կուսակցությունների, կառույցների մեջ: Օրինակ, Կանաչների շարժման անդամները /էկոլոգիական շարժում/ ունեն իրենց ուրույն իրավական հայացքների համակարգը, որն ազդում է անհատական իրավագիտակցության ձևավորման վրա: Այլ խոսքերով, անհատական և հասարակական իրավագիտակցությունը միմյանցից խիստ առանձնացված չեն, փոխկապված են և միահյուսված: Սակայն տեսական մակարդակում անհատական իրավագիտակցությունը հստակ առանձնանում է: Անհատական իրավագիտակցության ձևավորման ուղիները բազմազան են: Դրանց թվին են պատկանում և ԶԼՄ-ները, և օրինակ իրավունքի մասին հարևանների պատկերացումները, զանազան իրավական ժողովածուներ, ազատազրկման վայրերում եղած անձանց հիշողությունները և պատմությունները, դարերի խորքից եկող պատկերացումները և այլն: Քաղաքացու անհատական իրավագիտակցությունը լայն դիապազոն ունի՝ կոնֆորմիզմից /միօրինականացում, համահաշտեցում/ մինչև նոնկոնֆորմիզմ, այսինքն հարմարվողականությունից և օրինապաշտ լինելուց մինչև բողոքները, ընդդիմությունը, գործող օրենսդրության մերժումը, միչև իրավական փոփոխությունների ձգտումը: Սակայն ընդհանուր առմամբ անհատական իրավա-գիտակցությունը անձի ակտիվության, ձեռնարկատիրության, իրավունքների օգտագործման խթանման, ազատությունների և պարտականությունների իրականացման ձևավորման գործոն է:

Գրականության ցանկ

1. Իրավական համաուսուցման, իրավական դաստիարակության եվ իրավաբանական կրթության համակարգի վերակառուցման հայեցակարգ, ՀՀ կառավարության 2015 թ. օգոստոսի 31-ի նիստի N 40 արձանագրային որոշման հավելված
2. Այվազյան Վ. Մարդու իրավունքներ և ազատություններ։ ձեռնարկ.: Տիգրան Մեծ, 2007.-590էջ
3. Արգումանյան Ս, «Իրավաբանական հոգեբանություն», Երևան, 2004
4. Արզումանյան Ա., Շահբազյան Հ., Ազգային դպրոցի դաստիարակչական համակարգի ստեղծման և կառավարման մակավարժահոգեբանական հիմունքներ, Եր. 1990:
5. Բալայան Ն., ՀՀ դատաիրավական բարեփոխումների ռազմավարական ծրագրերի գործնական խնդիրները, Պետություն եվ իրավունք, Թիվ 1 (79) 2018 թ, էջ 16-22
6. Բրուտյան Վ., Իրավաբանական մանկավարժության հայեցակարգային հիմքերը, «Մանկավարժության տեսություն և պատմություն» մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտությունների դոկտորի գիտական աստիճանի հայցման սեղմագիր, Ե., 2018, էջ 26-27
7. …

Պատվիրել/