Արտաքին միջավայրի սպառնալիքների բացահայտումը և դրանց ազդեցության նվազեցման խնդիրները

Գին՝ 36500դրամ
Էջերի քանակ՝ 73էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 4846

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Արտաքին միջավայրի էությունը և դրա վերլուծությունը
1.1 Արտաքին միջավայրի էությունը և դրա վրա ազդող գործոնները
1.2 Ռազմավարության ընտրությունը կախված արտաքին միջավայրի գործոններից (SWOT)
Գլուխ 2 Կազմակերպության արտաքին միջավայրի հնարավոր սպառնալիքները և դրանց բացահայտումները
2.1 Կազմակերպության արտաքին միջավայրի հնարավոր սպառնալիքների բացահայտումը SWOT վերլուծության միջոցով (ՙԻմէքս Գրուպ՚ ՍՊԸ օրինակով)
2.2 Արտաքին միջավայրի սպառնալիքների նվազեցման հիմնական ուղիները
2.3 «Իմէքս Գրուպ» ընկերության կողմից իրականացվող միջոցառումները արտաքին միջավայրի սպառնալիքների հետ կապված
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Սույն հետազոտության օբյեկտը կազմակերպության արտաքին միջավայրն է, իսկ առարկան արտաքին միջավայրի սպառնալիքները կազմակերպության համար:
Արտաքին միջավայրի ներգործությամբ աշխատող կազմակերպությունը ներքուստ նման է կենդանի օրգանիզմի: Բանն այն է, որ ամեն մի օրգանիզմ գոյատևում և բարգավաճում է, եթե կարողանում է հարմարվել արտաքին աշխարհին (կլիմա, աշխարհագրական դիրք, շրջապատող այլ կենդանի օրգանիզմներ): Կազմակերպությունը նույնպես, հաջող գործունեություն ծավալելու համար, պարտավոր է ենթարկվել արտաքին միջավայրի հարափոփոխ պայմաններին:
Ձեռնարկության գործունեության արդյունավետության բարձրացման առումով չափազանց կարևոր է կանխատեսել հնարավոր մրցակիցների ագրեսիվությունը, նրանց վաճառքի սպասվելիք ծավալները, թողարկվելիք արտադրանքի տեխնիկատնտեսական ցուցանիշները, կոնստրուկտորա-տեխնոլոգիական լուծումները, ապրանքի որակն ու վաճառքի գները, քանի որ վերոհիշյալ ցուցանիշներից յուրա-քանչյուրը վճռորոշ ազդեցություն կարող է ունենալ շուկայում սեփական մասնաբաժնի փոփոխության վրա:
Յուրաքանչյուր ձեռնարկություն շուկայում հաջող գործելու համար պետք է ունենա հստակ ռազմավարություն: Ռազմավարությունը գործարարության փիլիսոփայությունն է: Տնտեսական ռազմավարության մշակմամբ կազմակերպությունը կամ ձեռնարկությունը ձգտում է առավելագույն չափով խուսափել իր ապագա գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից: Գոյություն չունի բոլոր ձեռնարկությունների համար համընդհանուր ռազմավարության մոդել: Ամեն մի ձեռնարկություն ինքնատիպ է, այդ պատճառով էլ յուրատեսակ է դրանցից յուրաքանչյուրի ռազմավարությունը:
…Քաղաքական գործոնները բնորոշում են տնտեսական գործունեության իրավական դաշտը և հնարավոր փոփոխություններն առաջիկայում: Կազմակերպություններին առաջին հերթին հետաքրքրում է պետության քաղաքականությունը հարկային, վարկային, արտաքին առևտրի, ներդրումների ոլորտներում, սեփականատիրական հարաբերություններում:
Արտաքին միջավայրը, որում գործում է կազմակերպությունը, միասեռ չէ և տարբերակված է ըստ կազամակերպության վրա ունեցած ներգործության ուժի և պարբերականության: Նրանում առանձնացվում են ուղղակի ներգործության միջավայրը կամ միկրոմիջավայրը և անուղղակի ներգործության միջավայրը կամ մակրոմիջավայրը:
Թեև արտաքին միջավայրի գործոնները կարևոր են, սակայն տնտեսական ռազմավարության և գործարարության այլընտրանքները որոշվում են նաև կազմակերպության ներքին միջավայրի իրավիճակով:
Պետք է նշել, որ մարքեթինգային միջոցառումների իրականացումը բավականին բարդ գործընթաց է: Իրականում ավելի հեշտ է մշակել և կազմել մարքեթինգային պլանը, քան այն իրականացնել: Մարքեթինգի հաջող իրականացումը կախված է նրանից, թե ինչքանով է ընկերությունը ճիշտ օգտագործում բոլոր 5 էլեմենտների ամբողջությոնը` գործողությունների ծրագիր, կազմակերպական կառուցվածքներ, որոշումների ընդունման համակարգ, ինչպես նաև միավորված ծրագրի շրջանակներում ընկերության մարդկային ռեսուրսների և մշակույթի կառավարում, իհարկե ընկերության ռազմավարությանը համապատասխան:
… «Իմեքս գրուպ» ՍՊ ընկերությունը հիմնադրվել է 2001թ.: Այն սկզբնապես զբաղեցրել է առաջատար դիրք ներքին հարդարման պարագաների շուկայում և մինչ այժմ էլ պահպանում է այդ դիրքերը: «Իմեքս գրուպ» ՍՊԸ-ի առաքելությունն է բավարարել հայ սպառողի` շինարարական նյութերի և ծառայությունների նկատմամբ պահանջմունքը իր զարգացման բոլոր փուլերում:
Ներկայումս մեր հանրապետությունում թերևս ամենազարգացած և մրցակցային ոլորտներից մեկը կարելի է համարել շինանյութերի կամ ներքին հարդարման պարագաների շուկան: Այս ոլորտում ինչպես արտադրական, այնպես էլ վաճառքի գործունեությամբ զբաղվում են բազմաթիվ ընկերություններ: Բացի դրանից, պետք է նշել նաև, որ այս ոլորտում ընկերությունները շատ ակտիվորեն իրենց գործունեությունը ծավալում են ոչ միայն Երևանում, այլև ՀՀ մարզերում: Դա նպաստում է շինանյութերի առևտրի զարգացմանը: Ներքին հադրարման պարագաների շուկայի միջավայրը
Այսպիսով, կարելի է եզրակացնել, որ առանց արտաքին միջավայրի գնահատման ձեռնարկությունն այնքան էլ հեռանկրային չէ: Եթե որևէ սուբյեկտ մտածում է ինչ-որ նոր գործ սկսելու կամ նոր ոլորտում ներդրումներ կատարելու մասին, ապա բնականաբար նա հենց այնպես իր ակտիվները չի ըանի և ներդնի այդ ոլորտում: Նրան անհրաժեշտ է հստակ ծրագիր, թե իր ակտիվներն ինչպես եմ կիրառվելու այս կամ այն ոլորտում, ինչ հեռանկարներ կարող է ունենալ նա այդ ներդրումներից: Այլ կերպ ասած` անհրաժեշտ է գործողությունների հստակ ծրագիր, որը տնտասեգիտորեն ասած` պլանավորումն է: Իսկ եթե խոսք է գնում որևէ ծրագիր արդյունավետ կյանքի կոչելու մասին, ապա այստեղ արդեն գործ ունենք մարքեթինգային պլանավորման հետ

Գրականության ցանկ

Պատվիրել/