Հատված
Պետության և հասարակության գոյության զարգացման և անվտանգության ապոհովման տեսանկյունից բանակ սոցիալական ինստիտուտն ունի կարևոր դեր: Պետությունների բանակները կոչված են պահպանելու քաղաքացու անվտանգությունը և պետական սահմանների անառիկությունը: Սակայն այսօր՝ զարգացող աշխարհաքաղաքական իրադարձությունների համատեքստում, բանակները ոչ միայն պաշտպանում են, այլև՝ կործանում, որի արդյունքում փոքր պետությունները ստիպված են լինում մշտապես լինել խրամատներում: Հայաստանի Հանրապետությունը վերոհիշյալ պետություններից է, ով ստիպված է սառը պատերազմական դրությունում, անառիկ պահել իր պետական սահմանները: Տեխնոլոգիաների զարգացման հետևանքով 21-րդ դարն անվանվեց տեղեկատվական հասարակության դարաշրջան: Եվ տեղեկատվական մարտահրավերների պատերազմում ՀՀ որոշ լրատվամիջոցներ սկսեցին տարածել հակաբանակային տրամադրություններ, ինչ էլ խոսում է այն մասին, որ ՀՀ-ում բանկի և հասրակության մեջ անուդ գոյություն ունի: Ինչպես հետխորհրդային բոլոր պետություններում, այնպես էլ Հայաստանում հանրային կապեր գիտությունը նոր է զարգանում և, բնականաբար, ՀՀ ՊՆ չի կարող բանակ և հասարակություն հարաբերություններում լինել կատարյալ: Այդ իսկ պատճառով, ես ՝ որպես երիտասարդ մասնագետ, ընտրեցի ռազմական PR-և և նրա յուրահատկությունները թեման: Գիտական աշխատանքի բուն նպատակն է` ռազմական PR-ի յուրահատկությունները բացահայտելով և ուսումասիրելով միջազգային փորձը` օգտակար լինել ՀՀ զինված ուժերին:
Գրականության ցանկ
1. Աթանեսյան Ա. Վ, Մկրտչյան Ա. Ե., Ավետիսյան Ա.Ռ. Սահակյան Ա.Ռ, Մարգարյան Վ. Հ., Մախալկինա Մ. Ա., Բանակ և հասարակություն, ուսումնական ձեռնարկ, Ասողիկ 2013
2. Աթանեսյան Ա., Շաքարյան Ա., Ավետիքյան Վ., Ավետիսյան Ա., Հարությունյան Դ., Զինվորական առաջնորդություն: Զինվորական կոլեկտիվի արդյունավետ կառավարման հիմնախնդիրներ, Ե, Ասողիկկ, 2012
3. Այվազյան Ն., Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական իրավունք, ԵՊՀ, Երևան 2008 Ռազմական սոցոլոգիա, ուսումնական նյութերի ժողովոծու, պրոֆեսոր Լ. Հ Հարությունյանի խմբագրությամբ: Երևան, ԵՊՀ հրատարակչություն 20005, էջ 11
4. Հայկական բանակ, ՆԱՏՕ-ի երկրների բանակերումշմ դաստիարակչական աշխատանքի կազմակերպման որոշ միտումներ, Մայոր Վ.Գ. Մարգարյան, հոգեբ. գիտ. թեկ., 2(36), 2003
5. ՄիրաքյանՎ, Լրատվամիջոցների հետ ազդեցության հնարավորությունները, հեղինակային հրատարակչություն, Լուսակն հրատարակչություն, 2010.
6. Ջամալյան Դ.Վ. , «Ռազմական հոգեբանության հիմունքներ», երերդ մաս, Երևան, Լինգվահրատ., 2008
7. …