Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Ավագյան Վ., Բառագիտության ուսուցումը դպրոցում, Երևան, 1989:
2. Գյուլբուդաղյան Ս., Հայոց լեզվի դասավանդման մեթոդիկա, Երևան, 1987:
3. Գյուրջինյան Դ., Ալեքսանյան Թ., Գալստյան Ա., Մայրենի: Հանրակրթական դպրոցի 6-րդ դասարանի դասագիրք, Երևան, 2012:
4. Գյուրջինյան Դ., Ալեքսանյան Թ., Գալստյան Ա., Մայրենի: Հանրակրթական դպրոցի 5-րդ դասարանի դասագիրք, Երևան, 2015:
5. Խաչատրյան Լ., Լեզվաբանության ներածություն, Երևան, 2008:
6. Համբարձումյան Վ., Ակնարկներ հայ բառարանագրության պատմության (X-XVIII դդ.), հ. 2, Երևան, 2015:
7. Հանրակրթության պետական կրթակարգ և Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, 2004:
8. Մայրենի: Ուսուցչի ձեռնարկ: 5-6-րդ դասարաններ, Երևան, 2011:
9. Ուսուցչի մասնագիտական գործունեության ժամանակակից մոդելները, Երևան, 2007:
10. Шляхова А. В. Электронный словарь и его специфика // Вестник Тюменского гос. ун-та. 2008. № 1.
11. Заваруева И. И. Электронный словарь и его место в лексикографическом дискурсе // Науковий вюник Херсонського державного ушверситету. Серiя «Лшгвютика». 2006. Вип. 4.
12. Апресян Ю. Д. Проспект активного словаря русского языка: в 4 т. 2-е изд., испр. и доп . М.: Языки русской культуры, 2010. Т. 1.
13. Львов М.Р., Учусь различать слова и их значения: Словарик многозначных слов, тематических групп слов, омонимов, паронимов, синонимов, антонимов. М., 2003.