Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Աբովյան Խ ., Երկերի լիակատար ժողովածու, հ.5, Երևան, 1950:
2. Աղայան Ղ., Երկեր, հ. 4, Երևան, 1940, էջ 131:
3. Գյուլամիրյան Ջ., Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2006:
4. Գյուլամիրյան Ջ., Տարրական դասարաններում արտադասարանական ընթերցանության կազմակերպման խնդիրները և մեթոդները, «Նախաշավիղ», 2001, N1:
5. Թադևոսյան Թ., Ինքնուրույն ընթերցանությունը` կարդալու կարողությունների ձևավորման և զարգացման արդյունավետ միջոց, «Նախաշավիղ», 6. 2015:
6. Թորոսյան Կ., Չիբուխչյան Կ., Ընթերցանության դասաժամերի դերն ինքնուրույն գործունեության կազմակերպման և մտածողության զարգացման գործում, «Նախաշավիղ», 2006, N6:
7. Խաչատրյան Ս., Արտահայտիչ ընթերցանության և բանավոր խոսքի ուսուցոմը տարրական դասարաններում, «Նախաշավիղ» հանդես, Երևան, 1.2013:
8. Տեր-Գրիգորյան Ա., Արտադասարանային ընթերցանությունը տարրական դասարաններում, մեթոդական ցուցումներ, Երևան, 1973:
9. Տեր-Գրիգորյան Ա., Հայոց լեզվի մեթոդիկա, Երևան, 1980: