Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Խաչատրյան Ս. Գ., Ուսուցման ժամանակակից մեթոդների կիրառումը, Գյումրի, 2006:
2. Խաչատրյան Ս. Գ., Աշակերտների ինքնուրույն և ստեղծագործական աշխատանքի ձևերը մայրենիի ժամերին /համագործակցային ուսուցում/, Նախաշավիղ, 1. 2003, Երևան, էջ 17-24:
3. Հովհաննիսյան Ա., Հարությունյան Կ., Խրիմյան Մ., Խաչատրյան Ս., Բայաթյան Ն., Ալեքսանյան Լ.,Պուրուկուրու Վ., Համագործակցային ուսուցում, Երևան, 2006:
4. Մանկավարժություն, Երևան, 2007:
5. Մկրտչյան Մ., Ուսուցման կոլեկտիվ եղանակի իրականացման մեթոդաբանական, տեսական և գործնական հարցերը, Երևան, 2011:
6. Վարդումյան Ս., Ջաղինյան Ն., Հարությունյան Լ., Գարի Վարելլա, Ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումներ, Երևան, 2005:
7. Ուսուցչի մասնագիտական գործունեության ժամանակակից մոդելները, Երևան, 2007:
8. Pasi Sahiberg. “Elements of Cooperative Learning”, University of Helsinki, Finland, 2002.
9. D. Jonson, RJonson & Holubec Е. ‘Cooperation in the Classroom”.Boston , MA: Allen and Bacon.