Համագործակցային և ինտերակտիվ մեթոդների կիրառման հոգեբանամանկավարժական առանձնահատկ

Գին՝ 5400դրամ
Էջերի քանակ՝ 27էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4918

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ուսուցման նորագույն մեթոդների բնութագրումն անձնակենտրոն կրթության համակարգում
2. Համագործակցային և ինտերակտիվ մեթոդների տեսական հիմնավորումը
3. Սովորողի անձնական և հոգեբանական առանձնահատկությունների հաշվառումը համագործակցային ուսումնառության գործընթացում
4. Սովորողի դրդապատճառների, պահանջմունքների, հուզազգայական ոլորտի հաշվառումը համագործակցային մեթոդների կիրառման ընթացքում
Գործնական մաս
Դասի օրինակ՝ Փոխգործուն (ինտերակտիվ), համագործակցային մեթոդների կիրառման ճանապարհով
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Խաչատրյան Ս. Գ., Ուսուցման ժամանակակից մեթոդների կիրառումը, Գյումրի, 2006:
2. Խաչատրյան Ս. Գ., Աշակերտների ինքնուրույն և ստեղծագործական աշխատանքի ձևերը մայրենիի ժամերին /համագործակցային ուսուցում/, Նախաշավիղ, 1. 2003, Երևան, էջ 17-24:
3. Հովհաննիսյան Ա., Հարությունյան Կ., Խրիմյան Մ., Խաչատրյան Ս., Բայաթյան Ն., Ալեքսանյան Լ.,Պուրուկուրու Վ., Համագործակցային ուսուցում, Երևան, 2006:
4. Մանկավարժություն, Երևան, 2007:
5. Մկրտչյան Մ., Ուսուցման կոլեկտիվ եղանակի իրականացման մեթոդաբանական, տեսական և գործնական հարցերը, Երևան, 2011:
6. Վարդումյան Ս., Ջաղինյան Ն., Հարությունյան Լ., Գարի Վարելլա, Ժամանակակից մանկավարժական մոտեցումներ, Երևան, 2005:
7. Ուսուցչի մասնագիտական գործունեության ժամանակակից մոդելները, Երևան, 2007:
8. Pasi Sahiberg. “Elements of Cooperative Learning”, University of Helsinki, Finland, 2002.
9. D. Jonson, RJonson & Holubec Е. ‘Cooperation in the Classroom”.Boston , MA: Allen and Bacon.

Պատվիրել/