Լուի Վիտոնի մարքեթինգային գործունեություն

Գին՝ 2400դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4919

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Lous Vuitton-ի գործունեության հիմնական առանցքները և տեղը նորաձևության ինդուստրիայում
2. Տեղաբաշխումը մարքեթիրնգային գործունեությունում
3. Գինը LOUIS VUITTON-ի մարքեթինգային գործունեությունում
4. Ակցիաները LOUIS VUITTON-ի մարքեթինգային գործունեությունում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Совершенствование стратегии продвижения продукции на внешнем рынке (на примере компании “LVMH Moёt Hennessy – Louis Vuitton”), https://studbooks.net/1191676/marketing/marketingovaya_deyatelnost_kompanii_prodvizheniyu_produktsii
2. Home » Strategic Marketing Articles » Marketing Strategy of Louis Vuitton – Louis Vuitton Marketing Strategy, https://www.marketing91.com/marketing-strategy-louis-vuitton/
3. Louis Vuitton Marketing Strategy, https://bohatala.com/louis-vuitton-marketing-strategy/
4. Статья: Мюрет Д. Рынок товаров класса люкс продолжает расти // Электронный журнал Fashionmag.com
5. Официальный сайт Louis Vuitton: http://www.louisvuitton.eu/front/#/eng_E1/Stores

Պատվիրել/