Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Արմինե Աշիկյան, ԸՆՏԱՆԻՔԸ ԵՐԵԽԱՅԻ ԱՆՁԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՍՈՑԻԱԼ-ՄՇԱԿՈՒԹԱՅԻՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ, աղբյուրը՝ http://publications.ysu.am/wp-content/uploads/2016/07/34.Armine_Ashikyan.pdf
2. Հ. Է. Գևորգյան, Գենդեր, խնդիրներ և լուծման ուղիներ. Գենդերային ուսուցման մեթոդաբանական մոտեցում, Երևան 2014
3. Ս. Չելդերին, Դ.Դրաքման և Լ.Ֆասթ, Կոնֆլիկտ, Վերլուծությունից մինչև միջամտություն, Երևան 2007,
4. Американская социологическая мысль. М.: МГУ, 1994. — Раздел «Теории символического интеракционизма» , Символический интеракционизм Дж. Мида, Ч. Кули и Г. Блумера , https://web.archive.org/web/20170712112030/http://window.edu.ru/resource/257/42257/files/t7.pdf
5. Андреева., Богомолова, Петровская. Зарубежная социальная психология XX столетия, 1959, https://web.archive.org/web/20150403010519/http://fs1.uclg.ru/books/pdf/1359307341_andreeva_bogomolova_petrovskaya_zarubeznaya_socialnaya_psihologiya_xx_stoletiya.pdf#
6. Блумер Г. Символический интеракционизм. Пер. с англ. А. М. Корбута. — М.: Элементарные формы, 2017. ISBN 978-5-9500-2441-2
7. Гоффман Ирвинг. Книги онлайн, https://www.koob.ru/goffman_i/