Օլիգոպոլիաների վարքը գաղտնի համաձայնության պայմաններում

Գին՝ 3600դրամ
Էջերի քանակ՝ 18էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5112

Բովանդակություն

1. Միկրոէկոնոմիկայի հիմունքներ / Մ. Մելքումյան, Զ. Թումասյան, Գ. Գրիգորյան, Մ. Տոնոյան, Վ. Մարության; ՀՊՏՀ.
2. Միկրոէկոնոմիկա: (Ուսումնական ձեռնարկ) / Միքայել Մելքումյան ; ՀՊՏՀ. Միկրոէկոն. և ձեռնարկ. գործ. ամբ.
3. Մրցակցությունը և Մենաշնորհը/ Ներսիսյան Կամո: ՀՊԱՀ
4. Տնտեսական համակենտրոնացումները և դրանց գնահատման ու կարգավորման մեթոդաբանական հարցերը/ Մ.Մելքումյան, Գ. Միքայելյան
5. Макконнелл К., Брю С., Экономикс,
6. www.examples.yourdictionary.com
7. www.economicshelp.org
8. www.policonomics.com
9. www.competition.am

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Акулич, И.Л. Маркетинг: учебник / И.Л. Акулич. — Минск: Выш. Шк., 2008
2. Березин, И.С. Маркетинговый анализ. Принципы и практика: учеб.-метод. Пособие / И.С. Березин. — М.: Эксмо, 2005
3. Егоров И.В. Управление товарными системами: Учеб.пособие для вузов – М.: Маркетинг, 2001
4. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности: Учеб. пособие / Под ред. д-ра экон. наук, проф. Н.А. Нагапетьянца. — М.: Вузовский учебник, 2007.
5. Маслова, Т.Д. Маркетинг: учеб. Пособие для вузов / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л.Н. Ковалик. — СПб.: Питер, 2004
6. Ткаченко Н. Проблемы формирования маркетинговой товарной политики предприятия // Маркетинг и реклама. — 2007. — № 1
7. Черчилль, Г.А. Маркетинговые исследования / Г.А. Черчилль. — 5-е издание. — СПб.: Питер, 2011
8. Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия / Г. Шмален. -М.: Финансы и Статистика, 2006

Պատվիրել/