Շրջակա միջավայրի պաշտպաության խնդիրների կարևորությունը ընկերությւոնների մարքեթինգի և PR տեսանկյունից և դրանց առանձնահատկությունները ՏՏ ոլորտում

Գին՝ 4400դրամ
Էջերի քանակ՝ 22էջ
Բնօգտագործում և բնապահպանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5276

Բովանդակություն

1. Սոցիալական պատասխանատու մարքեթինգի հայեցակարգը
2. ՀՀ ՏՏ ձեռնարկությունների կողմից իրականացվող սոցիալապես պատասխանատու մարքեթինգի վերլուծություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Բիզնեսի բարոյականության և սոցիալական պատասխանատվության հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում / Ա.Հ. Սարգսյան և ուրիշներ. — Եր.: Տնտեսագետ, 2015:
2. Հովհաննիսյան Ա., Մենեջմենթի հիմունքներ, Երևան 2015:
3. Бадокина, Е.А. Формирование корпоративной социальной ответственности и рост рыночной капитализации компаний / Е.А.Бадокина, Н.В.Кучерина // Вестник Научно-исследовательского центра корпоративного права, управления и венчурного инвестирования Сыктывкарского государственного университета. — 2007. — № 13. — С.22.
4. Дроздова В.А. Социально-ответственный маркетинг сегодня // Современные научные исследования и инновации. 2013. № 12 [Электронный ресурс]. URL: https://web.snauka.ru/issues/2013/12/30339 (дата обращения: 23.04.2021).
5. Курбатова, М.В. Социальная ответственность российского бизнеса / М.В.Курбатова, С.Н. Левин // ЭКО. – 2005 . – №10. – С.13.
6. Марков А. В. Введение в науки о жизни. Курс лекций – Часть 9: Эволюционная психология, этика, эстетика / Совместный бакалавриат ВШЭ и РЭШ, 2011.
7. Толкачева Е. В. Этология в помощь организационному поведению // Менеджмент в России и за рубежом. 2007. №6.
8. Richard D. Alexander The biology of moral systems. -Transaction Publishers, 1987.
9. https://www.eif.am/arm/projects/:

Պատվիրել/