Targeting ընկերության գործունեությունը ՀՀ մարքեթինգային շուկայում

Գին՝ 5000դրամ
Էջերի քանակ՝ 25էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5307

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մարքեթինգային ծառայությունների դերը ՀՀ կազմակերպություններում
2. Targeting ընկերության գործունեությունը ՀՀ մարքեթինգային շուկայում
Եզրակացություն
Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Голубков Е. П Голубков Е. П., Маркетинговые исследования, М., 1998,
2. Статистика рынка товаров и услуг, под редакцией Свелевского И. К., М., 1997, с. 107.
3. Романов А. Н. Романов А. Н. Романов А. Н., Ýßí. ³ßË., ¿ç 27
4. Эванс Дж., Берман Б., Эванс Дж., Берман Б., Маркетинг, М., 1990, с. 22.
5. Панкрухин А. П., Панкрухин А. П., Панкрухин А. П., Маркетинг, М., 2002,

Պատվիրել/