Մարքեթինգով կառավարման գործընթացը բանկերում

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5681

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մարքեթինգային կառաարման առանձնահատկությունները բանկային կառավարման գործընթացում
2. Մարքեթինգային կառավարման կառուցվածքն ու փուլերը բանկերում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Мехряков В.Д.,Стратегия развития банковского сектора: есть ли место средним и малым банкам?»//Банковское дело-2003г.-№4.
2. Евдокимов Ф.И. ՛՛Азбука маркетинга՛՛ Уч. пособие для вузов, Донецк,Сталкерե 1998г.
3. Банковский менеджмент: учебное пособие / под ред. О.Ю. Оношко, Иркутск: Изд-во БГУЭП, 2009.
4. Thedore hievitt ” Marketing Myopia” Harvard Business Reriew. July-Fugust 1960g. p45-56

Պատվիրել/