Մարքեթինգի հայեցակարգը բանկային համակարգում

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5682

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Մարքեթինգի հայեցակարգի առանձնահատկությունները բանկային համակարգում
2. Մարքեթինգային հայեցակարգային ռազմավարության իրականացման առանձնահատկությունները բանկերում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Уткин Э.А., Морозова Н.И., Морозова Г.И. Инновационный менеджмент – М.: АКАЛИС, 1996 г.
2. Основы банковского менеджмента: учебное пособие. Под общ. ред. О.И. Лаврушина – М.: ИНФРА-М, 1995.
3. Жуков Е.Ф. Менеджмент и маркетинг в банках. — М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997. —191 с.

Պատվիրել/