Մարքեթինգի ազդեցությունը սպառողների, հասարակության, կազմակերպության գործունեության և մրցակցության վրա

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 5683

Բովանդակություն

Ներածություն
Մարքեթինգի ազդեցությունը սպառողների, հասարակության, կազմակերպության գործունեության և մրցակցության վրա
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ք.Արշակյան, Մարքեթինգ և կառավարում, Երևան 2014:
2. Ս. Լ. Ղանթարջյան, Մարքեթինգի կառավարում ուսումնական ձեռնարկ: Եր., ԵՊՀ հրատ., 2011 թ.:
3. Ա.Զաքարյան, Մարքեթինգի հիմունքներ, Երևան 2013:

Պատվիրել/