Մարքեթինգը նորարարական և նորարության արդյունքները ֆիրմաներում

Գին՝ 2400դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 5684

Բովանդակություն

Ներածություն
Մարքեթինգը նորարարական և նորարության արդյունքները ֆիրմաներում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Գ. Վարդանյան, Գիտելիքահենք տնտեսություն, Հնարավորություններ և մարտահրավերներ, Եր, 2008թ., 402 էջ
2. Վ.Միրզոյան, Նորաստեղծության մշակույթի ձևավորման հիմնահարցեր,ՀՊՏՀ 23-րդ գիտ. նյութեր, 2014թ.
3. Լ.Գրիգորյան, Կազմակերպության նորարարական նախագծերի փոխկապվածությունների դասակարգումը, ֆինանսներ և էկոնոմիկա ամս., 2016թ,
4. Ռ. Հաջոյան, Նորաստեղծական ռազմավարությունների կիրառման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում, ՀՊՏՀ 23-րդ գիտ. նյութեր, 2014թ.

Պատվիրել/