Մարքեթինգային տեղեկատվության էությունը և կիրառման ուղղությունները

Գին՝ 2000դրամ
Էջերի քանակ՝ 10էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 5686

Բովանդակություն

Ներածություն
Մարքեթինգային տեղեկատվության էությունը և կիրառման ուղղությունները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. О.У. Юлдашева, Промышленный маркетинг: теория и практика, http://www.marketing.spb.ru/read/m13/4.htm
2. Специфика маркетинга промышленных товаров и услуг., http://www.my-market.ru/market__201.html
3. Маркетинг промышленных предприятий, http://market-pages.ru/prikladnoymark/2.html
4. Информация в маркетинге и ее источники /http://psyera.ru/2728/informaciya-v-marketinge-i-ee-istochniki

Պատվիրել/