Մարքեթինգային վերահսկողության համակարգը առևտրային բանկերում

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 5688

Բովանդակություն

Ներածություն
Մարքեթինգային վերահսկողության համակարգը առևտրային բանկերում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Սուվարյան Յու.Մ., Մենեջմենթ, Տնտեսագետ, Երևան 2009,
2. Հակոբյան Հ., Մարքեթինգի կառավարման կազմակերպման կառուցվածքների զարգացումը առևտրային բանկերում, Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, 2009, #8-9,
3. Жуков Е.Ф., Менеджмент и маркетинг в банках, М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1997,
4. Котлер Ф., Основы маркетинга, раткий курс, М:СПб., К.: Издательский дом Вильямс, 2007,HSBC Bank Armenia cjsc, Organizational charts, Marketing and Brand section, Marketing department organizational chart — http://www.hsbc.am/1/2/am/hy/
5. http: //www.araratbank.am

Պատվիրել/