Մարքեթինգային ծրագրի մշակումը ՀՀ բանկի օրինակով

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5690

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Բանկային մարքեթինգի էությունը, առանձնահատկությունները և հիմնական բաղկացուցիչները
2. Մարքեթինգային պլանավորումը ՀՀ առևտրային բանկերում /«Հայբիզնեսբանկի» օրինակով/
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Гамза В.А.,О проблемах монетизации финансово-банковской системы»//Банковское дело №6/2005г. стр.6
2. Генри Ассель,Маркетинг: принципы и стратегияե Школа бизнеса Стерна, Нью-Йорский университет, М: 1999г.
3. Геращенко В.В.,О состоянии и перспективах развития банковской системы России»//Деньги и кредит-2000г.-№7
4. Гордиенко А.В.,Внутренний контроль в банках»// Деньги и кредит №7 2000г. стр.23
5. Гуревич М. И., Горшков О. В., Предложения по развитию банковского сектора России» //Банковское дело/№1 2003г.

Պատվիրել/