Կազմակերպության ղեկավարման մարքեթինգային էությունը

Գին՝ 2400դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 5692

Բովանդակություն

Ներածություն
Կազմակերպության ղեկավարման մարքեթինգային էությունը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Բարսեղյան Տ. Կ. — Գործարարական իրավունք, ԵՊՀ Հրատարակչություն, Երևան 2009, 341 Էջ
2. Ս. Լ. Ղանթարջյան — Մարքեթինգի ներածություն, Երևան 2007, 120 Էջ
3. Ս. Շ. Ստեփանյան, Ա. Բ. Կոստանյան, Ի. Վ. Կարապետյան-Մարքեթինգ: Ուսումնական ձեռնարկ և ինքնուսույց Եր.: ԵՃՇՊՀ, 2012 –238էջ
4. Գարիկ Դավթյան, Ֆունկցիոնալ ռազմավարության մշակման առանձնահատկությունները, Երևան, 2015, էջ 3
5. Б. В. Артамонов – Маркетинг, Товарная и ценовая политика, Москва – 2008, 80 с.
6. Алтыев А., Шанин А., Маркетинг-философия современного бизнеса//Торговля. 1993, 19 Էջ
7. Высочина М.В. Оценка Эффективности Маркетинговой Деятельности Предприятия, № 74- ст.178
8. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В., Основы маркетинга, М., 2000, 741 с.
9. Романов А. Н., Маркетинг, 1995, Юнити, 560 с.
10. http://getclientsnow.ru/4p-marketinga/- 4p маркетинга

Պատվիրել/