Ծառայությունների ստանդարտացման առանձնահատկությունները

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Ծառայությունների ոլորտի բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5709

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ծառայությունների ոլորտի էությունը և առանձնահատկությունները
2. Ծառայությունների ստանդարտացման առանձնահատկությունները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. “Մենեջմենթ”, Յու. Մ. Սուվարյան, Եր.:, Տնտեսագետ, 2002,
2. Все о маркетинге: Сборник материалов для руководителей предприятий, экономических и коммерческих служб. — М.: Азимут-Центр. 1992.
3. Котлер Филипп. Маркетинг, менеджмент. Анализ, планирование, внедрение и контроль. – СПб., 1998.
4. Крылова Г. Д. Основы стандартизации, сертификации, метрологии: Учебник для вузов.– М., 2002
5. Лифиц И. М. Стандартизация, метрология и сертификация: Учебник. – 3-е изд., перераб. и доп. – M.: Юрайт-Издат, 2004.
6. “Маркетинг Услуг”, Е. В. Маркова, М., 1996
7. “Стандартизация и сертификация в сфере услуг,” Под. ред. А. В. Ракова, М., 2002
8. Харазов А., Фанталов И., Новый этап развития сертификации услуг: Стандарты и качество — 2005.

Պատվիրել/