Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Միկրոէկոնոմիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5855
Բովանդակություն
Ներածություն
1. Շուկայի հատվածավորման գործընթացը
2. Զբոսաշրջային պահանջարկի հետազոտումը
3. Շուկայի տարողունակության գնահատման սկզբունքները: Զբոսաշրջային շուկայի վերլուծությունը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ
Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Касаткин В.Ф. Факторы развития и общественное значение туризма. М.: 1983.
2. Кириллов А.Т., Волкова Л.А. Маркетинг в туризме. С.Петер¬бург, 1996.
3. Բ. Սելվինազյան, Ռ. Հաջոյան, Զբոսաշրջային մարքեթինգ, Երևան 2003թ.