Սերվիսաբանության բովանդակությունը և արդի խնդիրները

Գին՝ 6600դրամ
Էջերի քանակ՝ 33էջ
Աշխարհագրություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 5960

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Սերվիսաբանության ուսումնասիրման օբյեկտը և առարկան
2. Սերվիսը որպես մարդկանց պահանջմունքների բավարարման ծառայությունների համակարգ
3. Մարդկանց պահանջմունքները բավարարելու միջոցները և եղանակները
3.1. Մարդու կենսաբանական պահանջմունքները
3.2. Սոցիալական պահանջմունքներ
3.3. Նյութական և հոգևոր պահանջմունքներ
3.3. Անհատական և հասարակական պահանջմունքները
3.4. Ստեղծագործական պահանջմունքներ
4. Ծառայությունների սպառման հիմնախնդիրը
5. Սերվիսի արդի խնդիրները
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Романович Ж.А., Калачев С.Л. Сервисная деятельность. М., 2008, 268 с.
2. Удальцова М.В., Аверченко Л.К. Сервисология: Человек и его потребности. М., 2002.
3. Стаханов В.Д., Стаханова В.Н. Маркетинг сферы услуг. М., 2011.
4. Матлин И.С. Моделирование размещения населения. М., 1975, 165 с.
5. Коноплева Н. А., Сервисология. Учебное пособие. М., 2007
6. Человек и его потребности. Сервисология: учебник для студ. учреждений высш. проф. образования / И.Н.Лукиянчук, О.А.Ульяновская. — М.: Издательский центр «Академия», 2012.

Պատվիրել/