Հատված
Մերչնդայզինգը հայտնվել է քսաներորդ դարի 50-ական թվականներին: Նրա հայտնվելու պատճառ է հանդիսացել այն ընկերությունները, որոնց նպատակն էր գերտերություն ստանալը։ Մերչնդայզինգը թույլ է տալիս կիրառել մի շարք մեթոդներ որոնք առաջացնում են դրական հետաքրքրություն տվյալ օբյեկտի նկատմամբ ։ Մերչնդայզինգ (merchandising) – մի գործունեություն է, որն ուղղված է մանրածախ առևտրում ապահովելու ապրանքի առավելագույն արդյունավետ առաջխաղացում: Սա հատուկ մարկետինգային տեխնոլոգիա է, որի գործիքները հենց նույն մարկետինգի գործիքներն են: Մերչնդայզինգը մի համալիր գործունեություն է, որն իրականանում է առևտրի սրահներում և ուղղված է այս կամ այն ապրանքի (բրենդի) խթանմանը:
Գրականության ցանկ
1. Горлов В. В.; Книга директора магазина: практ. Рекоменда 2-е изд., улучшен. и доп. -Питер, 2007. – 114-144 с.
2. Гаценко М.; Мерчендайзинг как средство достижение успеха в магазинном бизнесе; Доходное дело. – 2007. –№ 10. – С. 112-115 c.
3. Котляренко М.; Маркетинг это искусство;– М.: Альфа-пресс, 2011. – 98-126 с.