Հատված
Ընկերության ռազմավարության կառուցումը մեծապես կախված է կոնկրետ իրավիճակից, որում այն գտնվում է: Այդ պատճառով էլ ռազմավարության մշակումը հիմնվում է շուկայական իրավիճակի խորը վերլուծության վրա, ինչի շնորհիվ բացահայտվում են ընկերության շուկայական հնարավորությունները: Ընկերության փաստացի դրությունը ապրանքների և ծառայությունների շուկայում կոնկրետ ժամանակահատվածում գնահատելու համար իրականացվում է իրավիճակային վերլուծություն: Վերլուծության օբյեկտներ են ընկերության ներքին և արտաքին միջավայրերը, որտեղ առանձնացվում են հիմնական գործոնները և վերլուծվում է դրանց ազդեցությունը ընկերության գործունեության հիմնական տեխնիկատնտեսական և ֆինանսական ցուցանիշների վրա:
Գրականության ցանկ
1. http://evconsulting.com/hy/brainwork/business-insights/the-challenge-of-recruiting-high-quality-staff
2. www.beeline.am
3. www.b24.am