Գյուղատնտեսական մթերքների մարքեթինգ

Գին՝ 1200դրամ
Էջերի քանակ՝ 6էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 603

Բովանդակություն

1. Մարքեթինգը երկրորդ՝ ապրանքի կայացման, իրողություն լինելու մակադակը, ֆունկցիաները և ֆերմերի դերը:
2. Նվազագույն սպառողական և պարենային զամբյուղների արժեքները, հարաբերակցությունը պայմանավորող գործոնները, մակարդկաը, դինամիկան:

Հատված

Ֆիրմային, շուկայական մրցակցային պայքարում գոյատևելու, սպառողների փոփոխվող պահանջմունքներն բավարարելու, ինչպես նաև գործունեության ոլորտներն ընդլայնելու համար,անհրաժեշտ է ստեղծել և իրացնել նոր ապրանքներ: Իսկ այդ գործընթացում գլխավոր դերերից մեկը պատկանում է ֆիրմայի մարքեթինգի ծառայությանը,որի վրա են ընկած գաղափարների որոնման, գնահատման և ֆիրմայի մյուս ծառայությունների հետ միասին դրանց կազմակերպման և իրագործման խնդիրները:

Գրականության ցանկ

Պատվիրել/