Գովազդը էլեկտրոնային փոստի օգտագործմամբ

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 604

Բովանդակություն

Ներածություն
Գովազդը էլեկտրոնային փոստի օգտագործմամբ և էլեկտրոնային նամակներով մարքեթինգի հիմնական ուղղությունները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Դեռևս մի քանի տարի առաջ համացանցը օգտագործվում էր հիմնականում փոստով հաղորդագրությունների և ֆայլերի փոխանակման համար: Սակայն ժամանակակից տեխնոլոգիաները համացանցը վերածել են զարգացող ենթակառուցվածքի, որն ընդգրկում է բոլոր հիմնական տեղեկատվական կենտրոնները, համաշխարհային գրադարանները, գիտական և իրավական ինֆորմացիայի տվյալների բազաները, բազմաթիվ պետական և առևտրային կազմակերպություններ, բորսաներ, բանկեր և այլն: Այսօր համացանցը կարելի է դիտարկել որպես հսկայական շուկա, որից կարող է օգտվել երկրագնդի գրեթե ողջ բնակչությունը: Համացանցի ընձեռած բազմաթիվ հնարավորություններից մեկն էլ ինտերնետ մարքեթինգն է:

Գրականության ցանկ

1. Н. Андросов, И. Ворошилов и др. “Интернет-Маркетинг на 100%”, Лидер 2009
2. Kongress of USA 1994. about Internet
3. В. Холмогоров, “Интернет-маркетинг, краткий курс, 2-е издание”, С-П 2002
4. О. А. Цуканова, А. В. Варзунов, “Сетевая Эконмика”, С-П. 2008
5. http://www.optimism.ru/agency/articles/720/
6. http://www.armtech.am/ամբողջ-աշխարհում-էլ-փոստի-80-ը-սպամ-է/

Պատվիրել/