Գովազդի հետ կապված կարևորագույն որոշումները

Գին՝ 3200դրամ
Էջերի քանակ՝ 16էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 605

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Գովազդի էությունը և ազդեցությունը ֆիրմայի գործունեության վրա
2. Գնորդական վարքագծի մոդելի ազդեցությունը որոշումների ընդունման վրա
3. Գնման մասին որոշում ընդունելու գործընթացը
Եզրակացություն
Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Գովազդ բառը առաջացել է ֆրանսերեն «reclame» (reclamare-բացականչել) բառից: Գովազդի էությունը, եթե ավելի պարզ արտահայտվենք, կայանում է տարբեր եղանակներով (հաճախ բոլորով միասին) նոր ապրանքների և ծառայությունների և դրանց սպառողական հատկությունների մասին պոտենցիալ սպառողին տեղեկացնելու մեջ` ֆինանսավորվելով հովանավորի կողմից և նպաստելով վերջինիս արտադրանքի ու գաղափարների իրագործմանը: Գովազդը, հանդիսանում է ֆիրմայի կումունիկացիոն գործունեության շատ կարևոր մաս: Այն չպարտադրելով դրդում է, որ սպառողը գնի ապրանքը: Երբեմն այն ուղղակի ստիպում է սպառողին հիշել կոնկրետ ապրանքատեսակի կամ ապրանքի անվան մասին,երբ նա ընտրություն է կատարում: Սկզբում սպառողը որոշում է, թե ինչի միջից պետք է կատարի իր ընտրությունը,դրանից հետո միայն` ինչ ապրանքատեսակ ընտրել դրա մասին իր պատկերացումների հիման վրա:

Գրականության ցանկ

1. Շ.Ս.Սահակյան, «Մարքեթինգային տեղեկատվություն և մարքեթինգային հետազոտություն», Երևան, 2006.,
2. Аксенова К.А. Реклама и рекламная деятельность. – М.: Приор-издат, 2005
3. Батра Р., Майерс Д.Д., Аакер Д.А. Рекламный менеджмент. – М.: Вильямс, 2004
4. Ф. Котлер и др. ,, Осноновы маркетинга”, Москва 2004г

Պատվիրել/