Գործարարության ծրագրի մշակման մեթոդաբանությունը

Գին՝ 2200դրամ
Էջերի քանակ՝ 11էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 606

Բովանդակություն

1. Գործարարության ծրագրի էությունը, կառուցվածքը և հիմնական ցուցանիշները
2. Գործարարության ծրագրի մշակման մեթոդաբանական սկզբունքները
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Գործարար ծրագիրը հանդիսանում է առևտրային կազմակերպության անխախտելի մասը: Այն պետք է ներկայացնի կազմակերպության նպատակներն ու խնդիրները և հիմք հանդիսանա ընկերության համար ճիշտ որոշումներ կայացնելու համար: Այն իրենից ներկայացնում է գրավոր ակնարկ, թե ինչպես է ընկերությունը կազմակերպում իր նպատակների իրագործման համար անհրաժեշտ ռեսուրսների օգտագործումը և ինչպես է այն գնահատում իր գործունեության արդյունավետությունը: Գործարար ծրագիրը հանդիսանում է ձեռնարկության կազմակերպիչների և ղեկավարների մանրակրկիտ ուսումնասիրության արդյունք, այն իր մեջ ընդգրկում է շուկայի իրատեսական վերլուծություն` ներառելով մրցակիցների, սպառողների պահանջմունքների, տնտեսական իրավիճակի ուսումնասիրություն: Բոլոր այդ հետազոտությունների հիման վրա կատարվում են կանխատեսումներ` ընկերության հետագա գործունեության զարգացումը գնահատելու նպատակով:

Գրականության ցանկ

1. Մենեջմենթ, Յու Սուվարյան, 2016թ.,
2. Мескон М., Альберт, Основы менеджмента, 1992г.

Պատվիրել/