Բողոքները և կոնֆլիկտները սերվիսային ձեռնարկություններում

Գին՝ 4400դրամ
Էջերի քանակ՝ 22էջ
Զբոսաշրջություն, սերվիս, կադաստրային գործ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 6154

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1 Բողոքների և կոնֆլիկտների կառավարումը սերվիսում
1.1. Բողոքներ և կոնֆլիկտներ
1.2. Բողոքների և կոնֆլիկտների կառավարումը
Գլուխ 2. Սերվիսային ձեռնարկության վերաբերմունքը բողոքների արտահայտման դեպքում
2.1 «Հաճախորդը միշտ ճիշտ է»

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Виктор Федорович Буйленко, Туризм: учебник, источник: http://fisechko.ru/turizm/30.html
2. Конфликтология: краткий теоретический курс: учебное пособие. Л.Г. Агеева — Ульяновск 2010 г., стр. 89
3. Конфликтология: учебно-практическое пособие. Цыбульская М.В. Изд. Центр ЕАОИ 2009 г., стр. 22
4. http://www.elitarium.ru/upravlenie_konfliktami/
5. https://arsennazoyan.wordpress.com/2014/04/21/կոնֆլիկտների-կառավարման-մեթոդները/

Պատվիրել/