Տուրիզմի տարածական կազմակերպումը

Գին՝ 7800դրամ
Էջերի քանակ՝ 39էջ
Զբոսաշրջություն, սերվիս, կադաստրային գործ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 6169

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Տուրիզմի էությունը, նշանակությունը և կազմակերպման տեսական մոտեցումները
1.1 Տուրիզմը` որպես տնտեսության առանձին ճյուղ, դրա դերը և նշանակությունը
1.2 Տուրիզմի կազմակերպման դերը և նշանակությունը
Գլուխ 2. Տուրիզմի տարածական կազմակերպման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում
2.1 Տուրիզմի տարածական կազմակերպման առանձնահատկությունները աշխարհում
2.2 Տուրիզմի տարածական կազմակերպման նախադրյալները ՀՀ-ում
2.3 Տուրիզմի դինամիկայի և կառուցվածքի վերլուծությունը ՀՀ-ում
2.3 Տուրիզմի տարածական կազմակերպման զարգացման ուղղությունները ՀՀ մարզերում
Գլուխ 3. Տուրիզմի տարածական կազմակերպման կատարելագործման ուղիները ՀՀ-ում
Եզրակացություններ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Հայաստանի Հանրապետության զբոսաշրջության զարգացման հայեցակարգ, Երևան 2008թ.
2. “Հայաստանի Հանրապետության համայնքներում զբոսաշրջության զարգացման ծրագիր”` հաստատված ՀՀ կառավարության N43 արձանագրային որոշմամբ:
3. “Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2011,2012,2013,2014թ.
4. ՀՀ զբոսաշրջության ոլորտի ճյուղային և մրցակցային վերլուծություն, ԵՊՀ 2014թ.
5. Բ. Սելվինազյան, Զբոսաշրջության մարքեթինգ, Երևան 2003թ.
6. Жукова МА. Индустрия туризма: менеджмент организации. М. : Финансы и статистика, 2003.,
7. Кабушкин Н.И., Менеджмент туризма, Минск 2001,
8. Фустер Л. Теория и техника туризма. Мадрид, 1989.,
9. Янкович В.С., Безрукова Н.Л. Маркетинг в гостиничной индуст¬рии и туризме: российский и международный опыт. М.: 2002.,
10. Академия рынка. Маркетинг. Пер. с франц. – М.: 1993.,
11. Уокер Дж.Р. Введение в гостиприимство. М.: 1999.,
12. www.world-tourism.org
13. www.minecenomy.am
14. tourismarmenia.com
15. http://tourlib.net/statti_tourism/tourism_sssr.htm

Պատվիրել/