Ժամանակակից բանկային ծառայությունները և ՀՀ ֆինանսական շուկայում դրանց կատարելագործման միտումները

Գին՝ 44000դրամ
Էջերի քանակ՝ 88էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 623

Բովանդակություն

Ներածություն
ԳԼՈՒԽ 1. Ժամանակակից բանկային ծառայությունների առանձնահատկությունները
1.1 Բանկերի դերն ու կարևորությունը տնտեսության
զարգացման մեջ
1.2 Ժամանակակից բանկային ծառայությունները և դրանց տեսակները
1.3 Բանկային և ոչ բանկային հաստատությունների միջև մրցակցությունը ֆինանսական ծառայությունների ոլորտում
ԳԼՈՒԽ 2. Բանկային ծառայությունների որակի գնահատման ժամանակակից մոտեցումները
2.1. Ժամանակակից բանկային ծառայությունները
ՀՀ բանկային շուկայում
2.2. Ժամանակակից բանկային ծառայությունների հետ կապված ռիսկերը և դրանց կառավարման մոդելները
2.3. Հաճախորդ-բանկ հարաբերությունների կառավարումը որպես բանկային ծառայությունների որակի կատարելագործման միջոց
ԳԼՈՒԽ 3. Բանկային ծառայությունների զարգացման հնարավորությունները ՀՀ ֆինանսական շուկայում
3.1 Ժամանակակից բանկային ծառայությունների
միջազգային փորձը
3.2 Ժամանակակից բանկային ծառայությունների զարգացման հեռանկարները ՀՀում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Ֆինանսական գլոբալացումը և նորարարական բանկային տեխնոլոգիաները մեծ ազդեցություն են ունենում բանկային համակարգի զարգացման վրա: Բանկային գործունեությունն ավելի ու ավելի է դառնում կապակցված նորարարական տեխնոլոգիաներին, որոնք ընդլայնում են բանկային ծառայությունների հնարավորությունները` որակապես փոխելով դրանց նկատմամբ հաճախորդների պահանջմունքները:
Չնայած որ, վերջին տարիներին ՀՀ-ում բավականին զարգացել է բանկային համակարգը, այնուամենայնիվ զարգացած երկրների համեմատությամբ ՀՀ-ում դեռևս ցածր է ինչպես ֆինանսական խորության մակարդակը, այնպես էլ բնակչության ներգրավվածության աստիճանը:
Բանկային ծառայությունների արդյունավետության գնահատման և որակի կառավարման համակարգի ներդման հարցերն առավել արդիական և նշանակալի են բանկային գործի տեսության և պրակտիկ կիրառման գործում, որն էլ պայմանավորել է սույն հետազոտության արդիականությունն ու հրատապությունը:

Գրականության ցանկ

1. Բանկերի գործունեության կարգավորումը, բանկային գործունեության տնտեսական նորմատիվները կանոնակարգ 2, 2004թ.
2. ՀՀ Կենտրանական բանկի մասին ՀՀ օրենք, 1996թ.
3. Բանկերի և բանկային գործունեության մասին՚ ՀՀ օրենք, 1996թ.
4. Ֆիզիկական անձանց բանկային ավանդների հատուցումը երաշխավորելու մասին ՀՀ օրենք, 2004թ.
5. ՀՀ կենտրոնական բանկի խորհրդի 2007թ. փետրվարի 9-ի թիվ 39-Ն որոշման մեջ փոփոխություն կատարելու մասին որոշում, ընդունված 30.12.2014թ.,
6. Գ. Թառումյան, ՙԲանկերի ֆինանսական վերլուծության հիմունքներ՚, ՙՏնտեսագետ՚, 1998թ.
7. Լ. Հ. Բադանյան, ֆինանսներ, դրամաշրջանառություն, վարկ, ՙՏնտեսագետ՚, Երևան 2010թ,
8. Կ. Աբգարյան, Առևտրային բանկերի էությունն ու գործառույթները, ՙՏնտեսագետ՚ Երևան, 2006թ.
9. Վ. Բաբայան, Բանկային գործի հիմունքներ, Ֆինանսաբանկային քոլեջ, Երևան, 2003թ.

Պատվիրել/