Հատված
Շուկայական տնտեսության գրեթե բոլոր առևտրային կազմակերպությունները գործում են գերհագեցած առաջարկի և անընդհատ սրվող մրցակցության պայմաններում: Նման պայմաններում գոյատևելու և առավել ևս զարգանալու համար անհրաժեշտ պայման է մարքեթինգային կառավարումը: Նշվածը հատկապես ճիշտ է բանկային համակարգի համար, քանի որ այն Հայաստանի Հանրապետությունում տնտեսության առավել զարգացած ոլորտներից է, որտեղ գործում են մեծ թվով առևտրային բանկեր: Այդ պատճառով հրատապ է մարքեթինգային ռազմավարության ճկուն մեթոդների կիրառումը:
Ցանկացած բանկային մարքեթինգային ռազմավարության անբաժանելի մասն է կազմում շուկայի սեգմենտավորումնը:
Շուկայի սեգմենտավորումը շատ կորևոր դեր է խաղում բանկային ծառայությունների շուկայում մրցակցային միջավայրի ձևավորման համար: Բանկը, իր մրցակցային առավելությունները որոշելու համար, բացահայտում է շուկայի առավել հեռանկարային սեգմենտը, հաճախորդների խումբը և նոր բանկային ծառայությունների առաջխաղացման մեթոդները:
Գրականության ցանկ
1. Կ.Հ. Աբգարյան ,Բանկային իրավունք» ուսումնական ձեռնարկ Երևան 2008թ.,
2. Կ.Հ.Աբգարյան ,Առևտրային բանկերի էությունն ու գործառույթներըե, դասախոսություն, Երևան, Տնտեսագետ, 2006թ.
3. Ա․Անդրեասյան ,Վարկային գործառնություններ» Երևան 2003թ.
4. Բ. Ասատրյան ,Բանկային գործ» ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2004թ.
5. Ք․ Արշակյան ,Մարքեթինգ և կառավարում» Երևան․Կրթության ազգային ինստիտուտ 2014թ.
6. Ա.Հ.Արշակյան «Տնտեսական մրցակցության համակարգը շուկայական էկոնոմիկայում», Երևան, ,Տնտեսագետե, 1997թ.
7. Լ.Հ. Բադանյան «Ֆինանսներ, դրամաշրջանառություն և վարկ» Երևան, 2010 թ.
8. Վ. Բաբայան «Բանկային գործի հիմունքներ» Երևան, Ֆինանսաբանկային քոլեջ, 2003 թ.
9. Կ. Գրիգորյան, Ս. Ավետիսյան «Մարքեթինգի ներածություն», Երևան, Առերեսում, 1997թ.,