Նորաձևություն

Գին՝ 5000դրամ
Էջերի քանակ՝ 25էջ
Սոցիոլոգիա և սոցիալական աշխատանք
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7066

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Նորաձևությունը որպես սոցիալական երևույթ
1.1. Նորաձևություն հասկացության էությունը և զարգացման պատմությունը
1.2. Նորաձևության կառուցվածքը, տեսակներն ու գործառույթները
Գլուխ 2. Նորաձևությունը մեկնաբանող սոցիալական մոտեցումներն ու տեսությունները
2.1. Ֆունկցիոնալիստական մոտեցում՝ Զիմմելի և Բլումերի մոտեցումը
2.2. Մեթոդաբանական տեսություն՝ Ալ. Գոֆմանի տեսությունը
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Веблен Т. Теория праздного класса. М.: Прогресс, 1984
2. Гофман А. Б. Мода и люди: новая теория моды и модного поведения. М., 1994
3. Зомбарт В. Народное хозяйство и мода. СПб., 1904
4. Гофман А. Б. Мода и обычай // Рубеж, 1992, № 3.
5. Зиммель Г. Психология моды // Научное обозрение. 1901, № 5.
6. Барт Р. Система Моды. Статьи по семиотике культуры. — Пер. с фр., вступ. ст. и сост. С.Н. Зенкина. — М.: Издательство им. Сабашниковых, 2003. — 512 с.
7. Katz, E. and Lasarsfeld, P.Personal Influence. Glencoe, Il : The Free Press, 1955;
8. King, Ch. W. Fashion adoption // Toward Scientific Marketing. Chicago, 1963
9. Blumer H. Fashion // International encyclopedia of the social sciences. — N.Y.: Macmillan, 1968. — Vol. 5.

Պատվիրել/