Բիհեվիորիստական տեսությունների օգտագործումը խնամատար ծնողների ուսուցման գործընթացում

Գին՝ 6000դրամ
Էջերի քանակ՝ 30էջ
Սոցիոլոգիա և սոցիալական աշխատանք
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7067

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Բիհեվիորիստական տեսությունը.
1.1. Կանխատեսման և վարքի կառավարման հիմնախնդիր
1.2. Բիհեվիորիստների գաղափարները ժամանակակից դիդակտիկական մոտեցումներում
Գլուխ 2. Բիհեվիորիզմի գաղափարների գործնական կիրառություն
2.1. Որոշ բիհեվիորիստական սկզբունքների և ուսուցման հայեցակարգերի բնութագիրը
2.2. Բիհեվիորիզմի գաղափարների գործնական կիրառությունը խնամատար ծնողների ուսուցման գործընթացում
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ավանեսյան Հ.Մ. Փորձարարական հոգեբանություն/Ուսումն.ձեռ.,Եր. Եդիթ-Պրինտ. 2010.
2. Ավանեսյան Հ., Հովհաննիսյան Հ.,Հովհաննիսյան Ս., Ասրիյան Է. Հոգեբանություն. դեմքեր, փաստեր/ Ուսումնական ձեռնարկ. Եր. ԵՊՀ հրատ. 2010,
3. Цукерман Г.А. Совместная учебная деятельность как основа формирования умения учиться. / Докт. дисс. – М., 1992.,
4. Гальперин П.Я. Методы обучения и умственное развитие ребенка. – М., 1985,
5. Цукерман Г.А ., Фокина Н.Э. Поведение младших школьников в коллективной учебной работе. // Вопр. психол. – 1983. – №4,
6. Скиннер Б. Оперантное поведение. // История зарубежной психологии. 30-60-е годы XX века. – М., 1986,
7. Субботский Е.В. Генезис личностного поведения у дошкольников и стиль общения. // Вопр. психол. – 1981.
8. Хьелл, Ларри, Дэниел Зиглер. “Теории личности.”. М., (1997),
9. Амонашвили Ш.H. Воспитательная и общеобразовательная функция оценки учения школьников: Экспериментальн. пед. исслед. – М., 1984,
10. П.А.Сорокун. Основы психологии: Псков, ПГПУ, 2005,
11. Steinberg I.S. Behaviorism and Schooling // Issues and Ideas in Education. Oxford, 1980,
12. Skinner B.F. Beyond Freedom and Dignity. N.Y., 1971,
13. Kolesnik W.B. Humanism and Behaviourism in Education. Boston, 1974.
14. Skinner B.F. About Behaviorism. N.Y., 1974,

Պատվիրել/