Կոմունիկացիայի դերը կառավարման գործընթացում

Գին՝ 6400դրամ
Էջերի քանակ՝ 32էջ
Հանրային կառավարում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7194

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Կոմունիկացիոն ծառայությունների դերն ու հիմնական բնութագրիչները
1.1. Կոմունիկացիոն գործընթացի էությունը և դրա առանձնահատկությունները
1.2. Կոմունիկացիոն ծառայությունների հիմնական բնութագրիչները
Գլուխ 2. Կոմունիկացիոն գործըթնացների դերը կառավարման համակարգում. կազմակերպական կոմունիկացիաներ
2.1. Կոմունիկացիոն գործընթացը կառավարման համակարգում
2.2 Միջանձնային և կազմակերպական կոմունիկացիաներ
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. «Մենեջմենթ» Յու. Սուվարյանի ընդհանուր խմբագրությամբ Երևան «Տնտեսագետ» 2002թ.
2. Պ. Քալանթարյան «Արտադրական բիզնեսի կազմակերպում» Երևան «Տնտեսագետ» 2005թ.
3. Дейвис Ф. «Ваш абсолютный имидж». М., Внешсигма, 1997
4. Пиз А. Язык телодвижений. Как читать мысли других людей по их жестам. Нижний Новгород, Ай Кью, 1992
5. Сухарев В. А. «Искусство распознавания людей». Донецк, Сталкер, 1998
6. Биркенбил В. «Язык интонаций, мимики, жестов», Спб: Питер Пресс, 1997
7. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. «Основы менеджмента». М., Дело, 1992
8. Панфилова А.П. «Деловая коммуникация в професснональной деятельности». СПб.: Знание, 2001
9. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф., «Основы менеджмента». Москва, Дело, 1995.
10. Wayne F.S., Danwalder D.P. Communicating in business. Boston: Austen Press, 1994:

Պատվիրել/