Ձեռնարկություն և շուկա փոխազդեցության մեխանիզմը

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Ձեռնարկությունների տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 724

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ձեռնարկությունը որպես արտադրական միավոր և նրա տնտեսական նշանակությունը շուկայում
2. Շուկան որպես ձեռնարկության գործունեության միջավայր և նրանց փոխադարձ կապը
3. Շուկայական կոնյուկտուրայի գնահատումը
4. Շուկայական կոնյուկտուրայի նշանակությունը և վերլուծությունը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Յուրաքանչյուր տնտեսական համակարգում գոյություն ունեն արտադրության միավորներ, որոնք սպառողների պահանջմունքները բավարարելու նպատակով համակցում են արտադրության գործոնները` հողը, աշխատանքը և կապիտալը: Այդ միավորները կազմում են մարդկանց և իրերի ամբողջություն, կապված են հաշվարկման մեկ ընդհանուր կենտրոնի հետ և ենթարկվում են որոշումներ ընդունող մարմիններին: Նման արտադրական միավոր է համարվում ձեռնարկությունը: Ժամանակակից ձեռնարկություններն իրականացնում են արտադրության գործունեության նորարարությունը: Հետևողական ներդնում են տեխնիկական և տեխնոլոգիական հայտնագործությունները, բարելավում են աշխատանքի կազմակերպումը, ավելացնում կապիտալ ներդրումները: Այդ բոլորը հնարավորություն է տալիս բարձրացնել արտադրողականությունը, կրճատել արտադրության ծախքերը և բարելավել արտադրանքի որակը: Բացի այդ, ձեռնարկության հետևողականորեն իրականացվող արտադրական նորարարությունը հանդիսանում է շրջապատի շարժիչ ուժը:

Գրականության ցանկ

1. Ա. Մարկոսյան, Տնտեսական մրցակցության պաշտպանությունը` որպես ձեռնարկատիրության խթանման հիմք, Հոդված, Հայաստան, Ֆինանսներ և էկոնոմիկա, 2-3, Փետրվար-Մարտ 2004, էջ 22
2. Ф. Котлер. /Маркетинг менеджмент. –Питер. 2001.
3. Бусигин, Предпринимательство., М., 2003, ст. 71-80

Պատվիրել/