Մարքեթինգային վարք հասկացությունը

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Կոմերցիա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 725

Բովանդակություն

Ներածություն
1.Մարքեթինգային վարք հասկացությունը , հիմնական բնութագրիչները
2.Վարքի գնահատման մաթեմատիկական մեթոդները և մոդելները
Եզրակացություն
Օգտագորված գրականության ցանկ

Հատված

Մարքեթինգային վարքը տեսական գիտելիքների և կիրառական նշանակություն ունեցող ուսումնասիրությունների համեմատաբար նոր ոլորտ է, որի նախադրյալները ձևավորվել են դեռ վաղուց՝ տնտեսագիտության շրջանակներում: Սպառողական վարքը հանդիսանում է անձի տնտեսական վարքի ձևերից մեկը, որը բավականին տևական ժամանակահատված հազվադեպ էր ուսումնասիրվում տնտեսագիտական դիսկուրսից դուրս: Այսօր արդեն իրադրությունն այլ է, քանի որ սպառումը այլևս չի դիտարկվում որպես զուտ տնտեսական գործընթաց՝ ուղղված անձի բազային պահանջմունքների բավարարմանը (ինչպես այն մեկնաբանում էր դասական տնտեսագիտությունը): Կարելի է ասել, որ սպառման գործընթացը ձեռք է բերում անհատական և սոցիալական մակարդակներում հաղորդակցման, ինքնության դրսևորման, տարբերվելու և այլ հատկանիշներ, իսկ սպառողական վարքը հանդես է գալիս որպես այդ հատկանիշների արտահայտման միջոց:

Գրականության ցանկ

1. Ս. Սարգսյան, Սվետլանա Հարությունյան, Երիտասարդների սպառողական վարքի բնութագրիչները, 2017թ.,
2. Алешина И. В. (2006). Поведение потребителей. М.: Экономистъ.
3. Бодрийяр Ж. (2006). Общество потребления: его мифы и структуры./Пер. ЕА Самарской. М.: Республика.
4. Бауман З. (2004). Глобализация. Последствия для человека и общества. М.: Весь Мир, стр. 116.
5. Блэкуэлл Р. Д., Миниард П. У., Энджел Д. Ф. (2007). Поведение потребителей- 10-е изд. СПб.: Питер., стр. 35.
6. Solomon M. R. (2014). Consumer behavior: Buying, having, and being (Vol. 10). Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
7. Rockeach M. (1979). Understanding human values. New York, 17, p. 16.
8. Карандашев В. Н. Концепция ценностей культуры Ш. Шварца: теория и методика //http://victor.karandashevs.ru/vk_docs/Karandashev_Culture_Values.pdf
9. Карандашев В. Н. (2004). Методика Шварца для изучения ценностей личности. СПб.: Речь.

Պատվիրել/