Ներքին միջավայրի ազդեցությունը կազմակերպության գործունեության վրա

Գին՝ 4600դրամ
Էջերի քանակ՝ 23էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 726

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Կազմակերպության ներքին միջավայրի ընդհանուր բնութագիրը
2. Ներքին միջավայրի ազդեցություն «Երևանի շամպայն գինիների գործարան» ԲԲԸ-ի գործունեության վրա
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Կազմակերպության արդյունավետ կառավարման համար հարկավոր է հասկանալ միջավայրի գործոնների ամբողջությունը, որոշել տարբեր գործոնների ազդեցության առանձնահատկությունները և կանխատեսել այդ ազդեցությունը: Միջավայրի գործոնները ընդունված է անվանել փոփոխականներ, դրանք կազմակերպության վրա ներսից ազդող իրավիճակային գործոններն են: Քանի որ կազմակերպությունը իրենից ներկայացնում է մարդկանց կողմից ստեղծված համակարգ, ապա ներքին փոփոխականներն էլ հիմնականում կառավարչական որոշումների արդյունք են լինում: Ցանկացած կազմակերպության գործունեության հաջողության համար կարևոր է ներքին գործոնների ուսումնասիրումը, վերլուծությունը, համապատասխան եզրակացություններ կատարելը և ըստ դրանց կառավարման մեջ շտկումներ մտցնելը:

Գրականության ցանկ

1. Յու.Մ.Սուվարյան, Մենեջմենթ, 2016թ., էջ 33-35
2. Альтшулер, И. Г. Стратегическое управление на основе маркетингового анализа: инструменты, проблемы, ситуации/И. Г. Альтшулер. –М.; СПб.: Вершина, 2006., с. 74.
3. Мирзоев Р. Г. Управление маркетингом [Текст]: учебное пособие / Р. Г. Мирзоев, Э. В. Минько, Н. Н. Дмитрев. –СПб.: [б.и.]. 1997.
4. М. Мескон, М. Альберт, Ф. Хедоури. Основы менеджмента. М., Дело, 1992, էջ 90..
5. Управление персоналом, под ред. Т.Ю. Базарова, Б.Л. Ерёмина. М. 2012 г.с. 141.
6. Дейнека А.В., Дашков И. К. Управление персоналом организации. М. 2014г.с.67.

Պատվիրել/