Հատված
Բոլոր ֆիրմաների կարևոր խնդիրն է՝ ձեռք բերել շահութաբեր սպառողներ: Շահութաբեր սպառող ասելով հասկանում ենք այն սպառողը, որից ստացված շահույթը գերազանցում է նրա ձեռք բերման վրա կատարած ծախսերին: Ներկայումս մարքեթինգը ձեռնարկության ամբողջ գործունեության կազմակերպման համակարգ է, որն ընդգրկում է ապրանքի մշակումը, արտադրությունը, իրացումը, ինչպես նաև ծառայությունների մատուցումը շուկայի կոմպլեքսային ուսումնասիրման հիման վրա, նպատակ ունենալով ստանալ բարձր շահույթ: Մարքեթինգի կարևոր սկզբումքներից է պոտենցիալ սպառողներին տեղեկացնել կազմակերպության կողմից առաջարկվող ապրանքների մասին և սպառողների վրա բոլոր հնարավոր միջոցներով ներազդել, ամենից առաջ գովազդի օգնությամբ` նրանց պահանջմունքները հենց տվյալ ապրանքի ձեռքբերմանն ուղղելու նպատակով:
Գրականության ցանկ
1. Ս. Սարգսյան, Սվետլանա Հարությունյան, Երիտասարդների սպառողական վարքի բնութագրիչները, 2017թ.,
2. Алешина И. В. (2006). Поведение потребителей. М.: Экономистъ.
3. Бодрийяр Ж. (2006). Общество потребления: его мифы и структуры./Пер. ЕА Самарской. М.: Республика.
4. Бауман З. (2004). Глобализация. Последствия для человека и общества. М.: Весь Мир, стр. 116.
5. Блэкуэлл Р. Д., Миниард П. У., Энджел Д. Ф. (2007). Поведение потребителей- 10-е изд. СПб.: Питер., стр. 35.
6. Solomon M. R. (2014). Consumer behavior: Buying, having, and being (Vol. 10). Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall.
7. Rockeach M. (1979). Understanding human values. New York, 17, p. 16.
8. Карандашев В. Н. Концепция ценностей культуры Ш. Шварца: теория и методика //http://victor.karandashevs.ru/vk_docs/Karandashev_Culture_Values.pdf
9. Карандашев В. Н. (2004). Методика Шварца для изучения ценностей личности. СПб.: Речь.