Հատված
Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։
Գրականության ցանկ
1. Լեզուների իմացության /իրազեկության համաեվրոպական համակարգ /Ուսումնառություն, Դասավանդում, Գնահատում, Steering Committee for Education Language Policy Division, Strasbourg, Նորք գրատուն, 2005թ. 16.
2. Օտար լեզուների առարկայական ծրագիր, գլուխ XXIV.
3. Գյուլամիրյան Ջ. Խոսքի զարգացում, Եր. Զանգակ 2014
4. Գյուլամիրյան Մայրենիի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Եր. Զանգակ, 2015
5. Գյուրջինյան Դ., Հեքեքյան Ն. Մայրենի 3, Մայրենի 4, Եր., Էդիթ պրինտ, 2015
6. Գյուրջինյան Դ., Հեքեքյան Ն., Մայրենի 4, մեթոդական ուղեցույց, Եր., Էդիթ պրինտ 2010
7. Էդիլյան Գ. Գիտությունը և դպրոցական պարապմունքների նպատակները, Արարատ, 1913 8. Էդիլյան Գ.
8. Ուշինսկի Կ.Դ., Մանկավարժական ընտիր երկեր, Եր. 1946
9. Adler, R., Rosenfield, L. and R. Proctor. 2012. Interplay: the Process of Interpersonal Communication. NY, Oxford University Press.