Ժողովրդական մանրապատում ստեղծագործությունների ուումնասիրումը տարրական դասարաններում

Գին՝ 5200դրամ
Էջերի քանակ՝ 26էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7549

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Ժողովրդական մանրապատում ստեղծագործությունները որպես բանահյուսության բաղադրիչ (առած, ասացվածք, հանելուկ)
2. Ուսուցման առանձնահատկությունները (առած, ասացվածք, հանելուկ)
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Վ. Սարգսյան,Այբբենարան։ Դասագիրք հանրակրթական տասներկուամյա դպրոցների համար,
2. Վ. Սարգսյան, Հ. Խաչատրյան, Կ. Թորոսյան, Ե. Ջիլավյան: Մայրենի 3, Երևան, 2012:
3. Ջ. Գյուլամիրյան: Հայոց լեզվի տարրական ուսուցման մեթոդիկա, Երևան, 2006:
4. Վ. Բագրևանդցի, Ուրախ հանդես, Երևան, 1986թ.:
5. Ա. Դանիելյան, Մաթեմատիկական հանելուկներ, Վանաձոր, 1998թ.:
6. Մ . Կորյուն, Հանելուկներ, Երևան,1969թ.:
7. Ս., Հարությունյան , Հայ ժողովրդական հանելուկներ, Երևան, 1965թ.:
8. Ե., Պետրոսյան , Հազար ու մի հանելուկ, Երևան, 2011թ.:
9. Ն.Շնորհալի, Հանելուկներ, Երևան, 1984թ.:
10. Էդ. Ջրբաշյան, Հ. Մախչանյան, Գրականագիտական բառարան, 1980:
11. Հայ μանահյուսության քրեստոմատիա, Երևան, 1974թ.:
12. Նախաշավիղ, 2008, 3-5:

Պատվիրել/