Դպրոցի կառավարման մեթոդները, սկզբունքները, էությունը

Գին՝ 2800դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7563

Բովանդակություն

1. Դպրոցի կառավարման մեթոդները, սկզբունքները, էությունը
2. Ներդպրոցական ենթահամակարգերի գործունեության կառավարում
3. Տնօրենի կառավարման ոճերը
4. Դասղեկի աշխատանքի բովանդակությունը
4.1 Ֆիզիկական դաստիարակության էությունը, նպատակը, խնդիրները
4.2 Գեղագիտական դաստիարակության էությունը նպատակը, խնդիրները,
4.3 Սեռական դաստիարակության էությունը, նպատակը, խնդիրները
4.4 Աշխարհայացքի դաստիարակության էությունը, նպատակը, խնդիրները
4.5 Մտավոր դաստիարակության էությունը նպատակը, խնդիրները,
4.6 Էկոլոգիական դաստիարակության էությունը, նպատակը, խնդիրները
4.7 Իրավական դաստիարակության էությունը, նպատակը, խնդիրները
4.8 Տնտեսական դաստիարակության էությունը, նպատակը, խնդիրները
4.9 Բարոյական դաստիարակության էությունը. նպատակը, խնդիրները

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Ս. Խրիմյան . Դպրոցի ղեկավարում եւ կառավարում ձեռնարկի ուղեցույց: Ե. 2005,
2. Ն.Ի.Բոլդիրև, Դասղեկ, Երևան, 1974,
3. Ղազարյան Ֆ.Գ., Գրիգորյան Ա. Ա., Ֆիզիկական դաստիա¬րա¬կու¬թյան տե¬սություն, Առաջին մաս. Երևան, 1997,
4. Բալյան Ա. «Էսթետիկական դաստիարակության տեսություն»,-Ե. 1982,
5. Шамова Т. И., Третьяков П. И., Капустин Н. Я. Управление образо¬вательными системами: Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / Под ред. Т. И. Шамовой. М.: ВЛАДОС, 2001,
6. Внутришкольное управление: Вопросы теории и практики / Под ред Т.И.Шамовой. — М., 1991,
7. Сасова И.А. Экономическое образование в процессе трудовой подготовки. – М.: Профессиональное образование, 1996.

Պատվիրել/