Գնահատման ձևերի համապատասխանության կարևորությունը աշակերտակենտրոն ուսուցման ժամանակ

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7568

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1.
1.1. Գնահատման ձևերը նոր` աշակերտակենտրոն կրթակարգում
1.2. Գնահատման սկզբունքը. ո՞վ է գնահատում
Գլուխ 2.
2.1. Գնահատման այլընտրանքային միջոցներ /թղթապանակ, Էլեկտրոնային թղթապանակ/
2.2. ՏՀՏ-ի կիրառման ռազմավարությունները գնահատման համակարգում
Գործնական մաս
Եզրակացություն

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Կարգ հանրակրթական ուսումնական հաստատության սովորողի ուսումնական առաջադիմության գնահատման երաշխավրությունների, ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի 2014, 21-ը հունվար,ի N 37-Ա/Ք հրամանի
2. Սովորողների ընթացիկ գնահատման հայեցակարգ, ԿԱԻ, 2006թ.:
3. Մ.Գ. Աստվածատրյան, Գ. Թերզյան, Է. Թադևոսյան, Ի. Օհանովա, Հ. Ճանճապանյան, Եվրոպական լեզվական թղթապանակ տարրական դասարանների համար, Եր.,Վ. Բրյուսովի անվ. ՊԼՀ, 2005թ.:
4. Մ. Մ. Դավթյան, Ք. Գրիգորյան և ուրիշներ. Կրթակարգի ստեղծման և ինտեգրման մոտեցումներ, ԱՅՌԵՔՍ, Երևան, 2004թ:
5. Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական
չափորոշիչ, Երևան, 2004թ.
6. Միքայելյան Օ. Ս., Միքայելյան Ս.Օ., Ընթացիկ գնահատման նոր համակարգը որպես կրթության որակի բարելավման խթան, Ուսուցչի ձեռնարկ, Երևան, 2010:
7. Հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների սովորողների ընթացիկ
գնահատման մեթոդաբանություն, Երևան, 2008:
8. Լեզուների իմացության/իրազեկության համաեվրոպական համակարգ. Ուսումնառություն, Դասավանդում, Գնահատում, «Նորք Գրատուն», Երևան,2005:
9. Նախաշավիղ 6.2009:
10. Новейшийфилософскийсловарь, подред. А.А. Гризанова, Минск, 2003г.

Պատվիրել/