Մեծության հասկացության ծանոթացման փուլերը դպրոցականների մոտ

Գին՝ 4200դրամ
Էջերի քանակ՝ 21էջ
Մանկավարժություն, լեզվաբանություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 7611

Բովանդակություն

Նախաբան
Հիմնական մաս
Մեծության հասկացության ծանոթացման փուլերը , խնդիրները և մեթոդները
1. Առաջին փուլ
2. Երկրորդ փուլ
3. Երրորդ փուլ
4. Չորրորդ փուլ
Գործնական մաս
Պարապմունքի անցկացման պլան -կոնսպեկտը միջին խմբում
Եզրափակիչ մաս

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Բանտովա Մ., Բելտյուկովա Գ., Կազանսկի Ն. և ուրիշներ, Տարրական դասարաններում մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա: Ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, 1985:
2. Իսկանդարյան Ս. Ա., Իսկանդարյան Ս. Ս., Տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկայի ընտրովի գլուխներ, Երևան, 2012:
3. ԻսկանդարյանՍ., Թվաբանական գործողությունների ուսումնասիրման մեթոդիկան տարրական դասարաններում, Երևան, 1988:
4. Իսկանդարյան Ս. Ա., Իսկանդարյան Ս. Ս.,Կրտսեր դպրոցում մեծությունների ուսուցման տեխնոլոգիան, Երևան, 2009:
5. Մետլինա Լ., Մաթեմատիկան մանկապարտեզում, Երևան, 1988:

Պատվիրել/